Scouting NL App

De Scoutingapp is beschikbaar voor Scouting Sint Tarcisius Urmond. Met de Scoutingapp willen wij communicatie met groepsleden en ouders makkelijk en overzichtelijk aanbieden.

De belangrijkste functies op een rijtje

De Scoutingapp biedt de volgende functies:

• Pushberichten sturen naar de hele groep, of speltakken apart, zodat wij makkelijk last-minute programma wijzigingen, of andere belangrijke mededelingen door kunnen geven
  • Een groepskalender, inclusief indeling per speltak, zodat leden zich kunnen afmelden via de app
  • Een plek waar wij al het laatste nieuws kunnen delen met al onze leden

Wil jij ‘m hebben?

Klik hier om de app te downloaden via de Apple app Store
Klik hier om de app te downloaden via de Google Play Store

Hoe gebruik ik ‘m?

Tijdens je inschrijving bij Scouting Urmond heb je ons een email adres gegeven.
Nadat je de app hebt geïnstalleerd kun je een account aanmaken met hetzelfde email adres, op deze manier worden je gegevens meteen gesynchroniseerd met de gegevens die je bij ons hebt doorgegeven.
Als je een account hebt gemaakt en bent ingelogd, kun je de groep kiezen waarvan je de informatie wilt zien. Om de informatie van onze Scoutinggroep te zien, kies je hier voor “Scouting Sint Tarcisius Urmond”.